۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۲۳

راستی با «پادشاهی که کشورش را گم کرد» به نمایشگاه کتاب می‌آید

راستی با «پادشاهی که کشورش را گم کرد» به نمایشگاه کتاب می‌آید

مجید راستی از آماده‌سازی کتاب «پادشاهی که کشورش را گم کرد» برای چاپ و عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

مجید راستی، نویسنده و رئیس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آثار جدیدش گفت: در حال حاضر دو کتاب برای خردسالان و کودکان دارم که به احتمال زیاد به نمایشگاه کتاب تهران می‌رسند. عنوان یکی از کتاب‌‌ها «من و فیل من» و «پادشاهی که کشورش را گم کرد» نام دارند که قرار است توسط انتشارات پیدایش به چاپ برسند.

وی افزود: «من و فیل من» داستانی است که از بازی خیالی یک بچه کوچک با فیل خیالی‌اش ریشه می‌گیرد و برای خردسالان نوشته شده است. او قرار است با فیلش قایم باشک بازی کند و این موضوع موجب شکل‌گیری وقایع این داستان می‌شود. این کتاب 16 صفحه حجم دارد و با تصویرگری 4 رنگ منتشر خواهد شد.

این نویسنده در ادامه گفت: «پادشاهی که کشورش را گم کرد» داستانی برای کودکان است و ماجرایی مربوط به یک پادشاه است که به نوعی سیال است و همیشه در حال سفر است و کشورش هم همیشه همراهش است. البته بهتر است داستان را بیشتر از این لو ندهیم و منتظر انتشار کتاب باشیم. این کتاب هم حدودا 16 صفحه حجم دارد و مانند «من و فیل من» با قطع خشتی چاپ خواهد شد.

راستی گفت: کتاب‌ها را یک سال پیش به ناشر تحویل دادم. این‌ روزها کتاب‌های کودک بسته به شرایط یک تا چند سال بعد از تحویل داده شدنشان به ناشر، به چاپ می‌رسند. این دو کتاب، در حال حاضر در حال طی کردن مراحل چاپ هستند و امیدوارم به نمایشگاه کتاب تهران برسند.

دومین جلد از مجموعه سه جلدی «قصه‌های بی‌بی ‌و بابا» نیز کتابی است که به قلم مجید راستی آماده چاپ شده و احتمالا توسط انتشارات به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

کد خبر 2028107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha